Welkom op ons reisblog!

26 juli 2012

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

1. Reislogger:
    26 juli 2012
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Charlotte:
    29 augustus 2012
    hallo Bieke en Tom,

ik ga jullie reis goed mee volgen hoor, dikke kus, charlottexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  3. Ann:
    29 augustus 2012
    heyhey,
    geweldig fijn om jullie op deze manier te volgen!!!
    en wat een schone foto man, sjieksjiek....
    Doe dat daar goed, daar twijfel ik niet aan, en mochten jullie je vervelen, dan mogen jullie zo eens aan ons denken,hihihi
    (gelukkig zie ik jullie nog "in't echt" voor jullie vertrekken
    Axx
  4. Melissa:
    31 augustus 2012
    Hoi Hoi

Ik kijk zo uit naar jullie verhalen! Zo zijn wij hier toch ook een beetje daar! :-))
    Geniet ervan en amuseer jullie daar hé!
    x-x-x
  5. Marc koninckx:
    11 september 2012
    Hi hi Tom en Bieke,

ik ga jullie zeker volgen en wens jullie alvast een super fijne reis toe met heel mooie (levens)ervaringen.
    geniet er ten volle van en kom zeker heel veilig en gezond terug.
    succes en ga ervoor;
    Marc
  6. Kris Lamon:
    12 september 2012
    Hé Tom en Bieke,
    veel plezier daar in het verre Oosten! Geniet van al wat op jullie pad komt en neem veel op, zowel in camera, op papier als in jullie harten! En we gaan het hier allemaal goed kunnen volgen, jullie blog staat al tussen mijn favorieten! En voor zaterdag een heel goeie voorspoedige heenreis.....
    Kris
  7. Marleen Hannes:
    13 september 2012
    Hoi Tom en Bieke,
    Ik wens jullie een super geweldige reis. Ik ga jullie zeker mee volgen. :) Geniet ervan. heel veel groetjes, Marleen
  8. MEP:
    14 september 2012
    Hey !
    Morgen is't zo ver!!!!!!!We gaan jullie uitwuiven!
    Jullie droom wordt werkelijkheid!!!!!!
    We zullen iedere dag ,in gedachten, met jullie meereizen.
    We wensen jullie een fantastische reis met veel wauw's en oh's en veel momenten van geluk! : wvz hé !Dikke X van MEP
  9. Robbe Janssen:
    Hey Tom en Bieke,

Ik vond het fijn om jullie nog even te zien en je te mogen uitwuiven in Antwerpen.
    Ik ga jullie missen maar hoop dat jullie het fijn gaan hebben daar.
    Ik ga samen met mama en papa alles lezen wat jullie daar doen.
    Zijt voorzichtig met de landmijnen, maar maak er veel plezier.
    Tot binnen 5 maanden (ik tel al af).
    Groetjes en dikke kus van Robbe
  10. Vicky Sprengers:
    Tom en Bieke

Ik wens jullie een prachtige reis toe. Geniet er van met volle teugen en hopelijk kunnen we een stukje mee genieten via de foto's en verhalen die we hier gaan kunnen volgen.
    Veel plezier en tot binnen 5 maanden !
    Groeten, Vicky
  11. Ann:
    15 september 2012
    heyhey, jammer dat we jullie toch nog hebben gemist, we hebben heel het station afgelopen om nog even te kunnen wuiven, maar het zal dat voor op de skype zijn hé.
    Maak er een gezellig vluchtje van!!!
    xxxxx
  12. Hilde:
    16 september 2012
    Tom, Bieke
    ge hangt nu ergens hoog in de lucht! Ik wens jullie een fantastische reis en wacht vol spanning op de eerste berichten.
  13. Ramzi Zarifeh:

Ramzi
  14. Fabiola,Luc:
    21 oktober 2012
    Dag Tom,Bieke,

Wij hebben vandaag pas vernomen dat jullie op reiswaren.
    Het is heel fijn op deze manier nieuws te vernemen van jullie trip ginder.Geniet van al het moois en al de ervaringen die jullie opdoen.Wees voorzichtig en kom veilig terug.

Groeten

Fabiola en luc