Hanoi

18 september 2012 - Hanoi, Vietnam

Hallo allemaal!

Hier terug wat nieuws uit Vietnam! We hebben ondertussen 2 dagen Hanoi kunnen ontdekken en ik ben toch blij dat we morgen de natuur in trekken. Het is ongelooflijk druk en lawaaierig hier, overal en altijd zijn er mensen. Zo grellig zelfs dat we bijna nog geen dieren gezien hebben, daar is gewoon geen plaats meer voor denk ik. We hebben drie musjes gezien int wild. Voor de rest hangen mensen hier soms kooien in de bomen met een vogeltje in en that'

s it. Maar ik vind het ook wel een heel aangename stad, want hoewel het zo druk is komt het absoluut niet bedreigend over en is het zelfs fijn om rond te lopen. (na een paar keer bijna door honderd brommers en autos overreden te zijn, zijn we zelfs bijna goed geworden in de straat oversteken! Hihi)

Amai, en het eten is ook ongelooflijk lekker! Zowel op restaurant als het streetfood is super! Dankzij Thuy en Lars hebben we nu een paar mooie dagen voor de boeg! Morgen gaan we drie dagen naar de bergen in het noorden, Ba Be  Lake national park, met een privé chauffeur en zullen we bij lokale mensen in paalwoningen slapen. Vrijdag keren we dan één nacht terug naar Hanoi om zaterdag twee dagen naar Halongbaai te gaan! We kijken er al ongelooflijk hard naar uit en vinden het ook super sympathiek van Thuy dat ze dit allemaal voor ons wou regelen!

Het worden wel drukke dagen en zondag (na halongbaai) gaan we met de slaaptrein naar het zuiden (Hoi An). We weten nog niet of we daar internet hebben, dus nu kan het misschien wel even duren eer we iets posten. We hebben wel een Vietnamees gsmnummer (precies echt hè! Hihi)  voor noodgevallen: 01634822884

Hopelijk gaat alles ook goed met jullie!

Veel liefs,

Bieke & Tom

1. Kris Lamon:
    18 september 2012
    ziet er allemaal goed uit!! Blijf genieten.....